A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget is itt számolhatja ki. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Fizetés” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, pipálja be “Fiók létrehozása?” check box-ot és adja meg jelszavát, így a rendszer eltárolja adatait, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét, amennyiben azonos, a számlázási cím lesz az alapértelmezett szállítási címe.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (Elsőbbségi Magyar Posta vagy Foxpost), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, PayPal). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Rendelés elküldése” gombra.
Kérjük, minden esetben gondosan ellenőrizze a megadott adatokat, mert a helytelenül megadott adatok miatti meghíúsult kiszállítás utáni ismételt kiszállítás költségei a vásárlót terhelik.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Rendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetősége. A rendelés véglegesítése után minden esetben az info@gemiss.hu email címen van lehetőség a rendelés és címek módosítására.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
Amennyiben 24 órán belül nem kap e-mailt, úgy lehetséges, hogy a rendelés nem ment végbe, vagy helytelen mail cím lett megadva, kérjük, ezesetben vegye fel velünk a kapcsolatot!
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés e) pontja alapján higiéniai okokból a fülbevalók nem visszaküldhetőek! Amennyiben ezek közül a feltételek közül valamelyik nem teljesül, úgy a termék visszaérkezése és megvizsgálása után az értékesítő állapítja meg a pénzvisszafizetés értékét. Vásárlástól való elállás esetében a visszaszállítás költségei a megrendelőt terhelik, valamint amennyiben a rendelés utánvétellel lett fizetve, úgy az utánvétel többletköltsége nem kerül visszafizetésre.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Fizetési módok
PayPal: számláját kiegyenlítheti a világ legnépszerűbb online fizetési eszközével is.
Előreutalással: a megrendelt termék, valamint a hozzá tartozó csomagküldési díj banki előreutalással is kiegyenlíthető. Ebben az esetben az utalás a megrendelés visszaigazolásának megérkezését követően indítható.
Az összeget kérjük az alábbi bankszámlára utalják:
Név: Ladomerszky Dávid
Számlavezető bank: OTP Bank
Számlaszám: 11773425-02875079
A megrendelés visszaigazolás tartalmazza az összes adatot és információt, mely az utalás teljesítéséhez szükséges. Az utalás megjegyzés rovatában a megrendelés visszaigazolás számát fel kell tüntetni. A megrendelt terméket az átutalt összeg megérkezését követően tudjuk kiszállítani a megrendelő részére.
Utánvéttel: a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni (ha a rendelés utánvétellel került kifizetésre, úgy az utánvétel többletköltsége nem kerül visszafizetésre), amennyiben a termék eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában kerül vissza az értékesítőhöz. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés e) pontja alapján higiéniai okokból az eladó nem kötelezhető a fülbevalók visszavételére!
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Garanciális feltételek
Az Ön által vásárolt ékszer kifogástalan minőségű és mielőtt elküldtük Önnek, gondosan átvizsgáltuk. A minőség megőrzése érdekében felhívjuk szíves figyelmét a rendeltetésszerinti használatra, melyet ezen oldal alján az Ékszerápolás pontban olvashat el. Az ékszerek és órák egymás melletti viselése felületi kopást okozhat, amire garanciát vállalni nem tudunk. Ütéstől, külső behatásoktól, vegyszerektől, kémiai anyagoktól, parfümtől, uszodavíztől, mosószerektől, testápolóktól óvni kell őket. Amennyiben mégis bármi történne a tőlünk vásárolt ékszerekkel, kérjük forduljon hozzánk bizalommal, és mi mindent megteszünk a kielégítő megoldás érdekében.
1, A jótállás a vásárolt termék átadásától kezdődik és 6 hónapig tart. A jótállási idő és a jótálással kapcsolatos kikötések a vásárló a fogyasztói törvény által meghatározott jogainak megfelel és azt nem korlátozza.
2, A jótállási igényt a jótállási jegy vagy a vásárlást hitelt érdemlő igazolásával lehet kérvényezni. Kérjük ezeket a dokumentumokat őrizzék meg.
3, A vásárolt termék jótállási időn belüli sérülése esetén a fogyasztó kérhet javítást vagy cserét. Ha ezek nem lehetségesek rajtunk kívülálló okok miatt vagy aránytalanul nagy költségek miatt akkor a vásárló árleszállítást kérhet vagy a szerződés megszűntetését kérheti.
4, Cégünk a jótállási igényeket a lehető leggyorsabban, 2 héten belül próbálja elvégezni, ha rajtunk kívülálló okok ezt nem hátráltatják. A jótállási idő meghosszabbodik azzal az idővel amíg a vásárló nem tudja a terméket rendeltetésszerűen használni a termék sérüléséből kifolyólag.
5, A jótállási igényt a termék sérülése esetén a lehetőségekhez képest leggyorsabban kell érvényesíteni. A jótállási igeny érvényesítését jegyzőkönyvbe vesszük fel melynek másolatát a vásárló megkapja.
6, A jótállást a márkaszervíz kizárólag érvényes vásárlást igazoló nyomtatvány alapján tudja elvégezni. A vásárlást igazoló nyomtatvány bármilyen módosítása, információ hozzáadása vagy elvétele a jótállás azonnali megszünését vonja maga után. Ha a vásárlást igazoló nyomtatvány nem szabályosan lett kiállítva az nem érinti az eladó jótállási kötelezettségeit.
7, A jótállási igény nem érvényesíthető, az alabbi esetekben:
– Ha a sérülés nem rendeltetésszerű használatból fakad (ütés, karcolás, kopás). Kérjük tekintse meg ezen oldal alján az ékszerápolási szabályokat.
– Az általános mindennapi használatból fakadó kopás után nem lehet jótállást érvényesíteni.
– Ha a teméket nem az általunk meghatározott helyeken probálja javíttatni vagy bárminemű változtatást végezni.
Ékszerápolás
Az ékszereket, mint más szép dolgokat az életben, óvni kell, pl. leeséstől, odaütődéstól, karcolódástól. Ékszertartó dobozban érdemes tárolni őket, hogy a szépségüket megőrizzék. Parfümözés illetve krémezés előtt ajánlott az ékszert minden esetben levenni. A megfelelő használatot és tárolást az ékszerek tartóssággal hálálják meg, hiszen sok ékszeren az idő múlása nem sok nyomot hagy. Az ezüst különböző anyagok hatására oxidálódik, amit gyakori viseléssel késleltetni lehet. Az ezüstöt langyos szappanos vízzel lehet tisztítatni, majd alaposan meg kell törölni, hogy semmi folyadék ne maradjon rajta. Az ezüst reagál a klórra, így takarítás előtt, illetve medencében való fürdés előtt le kell venni, valamint gyógyvízzel való érintkezés következtében feketés réteg képződik rajta, melynek letisztítását vállaljuk díj ellenében.
A zsinóros karkötők felvételénél gondosan ügyeljünk arra, hogy a zsinórok húzásával nehogy túl nagy erőt fejtsünk ki a medálok felszínére, széleire, mert eldeformálódhatnak.
Arany, illetve rosé arany bevonatú medáljainkon a bevonat idővel kophat, illetve ha folyamatos dörzsölésnek, karcolásnak van kitéve tanácsos odafigyelni, hogy a bevonatos medálok ne érintkezzenek szorosan más ékszerrel, órával.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak a “Írj nekünk” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor.
Az Ön által megadott adatokat kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása, illetve hírlevél küldése céljából tárolja. Adatait harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha az a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozónkként működik közre, pl. futárszolgálat, aki a kapott adatokat semmilyen formában nem jogosult felhasználni, tárolni, illetve harmadik fél részére továbbadni. Adatai kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el.
Az információk tulajdonjoga
Kijelentjük, hogy Ladomerszky Dávid e. v. birtokolja az oldalainkon látható információkat. A www.gemissekszer.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Tilos továbbá a tőlünk származó információk, cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyaggal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük.
Aki a webáruházunkba regisztrálja magát, az adatvédelmi nyilatkozatunkat elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.
A tárhely-szolgáltató címe: Sofia (Bulgaria)
SiteGround Hosting EOOD
6 Olimpiyska Str.
1166, Sofia
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: support@siteground.com
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.siteground.com