
GY.I.K.
Az alábbi válaszok hasznosak lehetnek számodra
Kérdésed van?
Mielőtt közvetlenül érdeklődnél ügyfélszolgálatunknál, érdemes megtekinteni a gyakran ismételt kérdéseket, itt talán megtalálod a kérdésedre a választ!
Az ékszerek összetevői az adott termék leírásában található.
Átlagosan a megrendelés beérkezésétől a kiszállításig 1-3 munkanapot vesz igénybe a szállítás. Ezt az időtartamot a fizetésnél választott futárcég, valamint a rendelésleadás időpontja is befolyásolhatja. Például, a 12:00 óra előtt leadott rendelések jóeséllyel másnap kiszállításra kerülhetnek.
Fizetni utánvéttel, bankkártyával vagy PayPal rendszeren keresztül van lehetőség.
Utánvétes opciónál a megrendelésedet a rendelés átvételekor egyenlítheted ki a futárszolgálatnál. Bankkártyával fizetni SimplePay rendszeren, valamint PayPal rendszeren keresztül van lehetőség.
Ha átutalással szeretnél fizetni, kérlek írj egy levelet az info@gemiss.hu email címre és kollégánk elküldi a szükséges adatokat és mindenben a segítségedre lesz!
Megrendelési névvel és rendelési azonosítóval küldj kérlek egy üzenetet az info@gemiss.hu címre és kollégánk utánanéz a rendelés aktuális státuszának.
Vess egy pillantást az alábbi kérdésekre és válaszokra ..
.. jó esély van rá, hogy itt megtalálod a választ amit keresel ugyanis lehet, hogy egy másik kedves érdeklődő már feltette azt. Ugyanakkor ha mégis segítségre lenne szükséged, töltsd ki a lap alján található űrlapot és örömmel rendelkezésedre állunk!
Magyarország mellett USA, Kanada, Ausztrália valamint Európa összes többi országába szállítunk.
A megrendelésről automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk, ebben található meg a 8 jegyű betű és/vagy számkód, mint rendelési azonosító. Ez segít beazonosítani a rendelést, továbbá ennek megadásával tud a kolléga a rendelésről bővebb információt adni, módosítani, valamint törölni.
Igen, megrendelési névvel, rendelési azonosítóval és a helyes szállítási címmel küldj kérlek üzenet az info@gemiss.hu címre és javítani fogjuk azt.
Megrendelési névvel, rendelési azonosítóval és az ok rövid leírásával küldj kérlek üzenet az info@gemiss.hu címre és töröljük a megrendelést.
Minden megvásárolt ékszerünkre 30 napos garanciát vállalunk, amely olyan hibák esetén érvényes, amelyek nem a vásárló hibájából keletkeztek, hanem a termékéből. Ezzel kapcsolatos üzeneteket az info@gemiss.hu címre várjuk fényképpel igazolva a hibát.
Nem találod amit kerestél? Ne aggódj..
.. tedd fel kérdése(i)d az alábbi űrlap kitöltésével és kollégánk örömmel megválaszolja azokat!